cevenli 2 aylık bebeğimde burun akıntısı hapşırma var uyurken de inliyo kafası sıcak hastaneye götüreyim mi evde mi takip edeyim
cevenli miniksercedefne Dolores Götürdüm 2 aylık olduğunu ilaca gerek olmadığını en fazla fitil yazabileceği söyledi burnunu temizle serum fizyolojik ile dedi evde takipteyim
miniksercedefne cevenli benim kızımda 3.5 aylıkken ateşlendi burnu tıkandı 1 gün sonra doktora götürdüm dediğiniz gibi en fazla calpol verirsin dedi. İlaca gerek kalmadan atlattı şükür burnunu temizliyorum açık kalsın diye
cevenli miniksercedefne çok ağlıyor bi yeri mi ağrıyor diye düşünüyorum huzursuz baya geçene kadar böyle olucak sanırım Allah evlatlarımıza şifa versin
yokcanimbenalmiyim Nebülizatör varsa eğer saatte bir içine 2 ml izotonik serum koyup hava verirseniz daha çabuk açılabilir burnu :)
cevenli yokcanimbenalmiyim yok maalesef serum fizyolojik damlatıp çekmeye çalışıyorum oda fırsat vermiyor ağlamaktan
yokcanimbenalmiyim cevenli evet malesef bırakmıyorlar. Ben de damlatinca zar zor biraz sıkıyorum ama çekmiyorum. En azından öyle de açılıyor