Son zamanlarda özellikle sosyal medyada ek gıda için alışveriş listelerine denk geliyorum. Bu listelerdeki ürünler tabi ki herkeste olsa iyi ama olmasa sanki ek gıdaya geçilemeyecekmiş gibi, olmazsa olmazmış gibi de davranmaya gerek yok bence. O ürünleri alamayan anneleri çok strese soktuğunu düşünüyorum.
Örneğin; silikon araç gereçler, buharda pişirme aparatı ve makinesi, yoğurt yapma makinesi, cam rende vb.
Bununla birlikte organik bebek tarhanası, organik bebek bisküvisi, bebek irmiği, bebek unu vs.
Dediğim gibi keşke imkan olsa da herkes alabilse ama yok öyle bir dünya. Bence hepsinin bir alternatifi var. Yoğurdu makina olmadan da yapabilirsin mesela, silikon takım olmasa da olur ya da havanda ezebilirsin… Olmazsa olmaz gibi davranmaya gerek yok. Üzmeyelim canımız annelerimizi 🌸