Evet şuraya not düşeyim de ara ara motivasyonum düştükçe beni gazlayın, çünkü 168 boyunda 106,6 kilo olmuşum. Artık başlamam gerek şu anlık aralıklı oruça başladım, abur cubur, gazlı içecek, hamur işi ve tatlıyı da bırakıyorum. Diyete adapte olduktan sonra leslie de yapmaya başlayacam. Yoksa hepsini aynı anda yapmak beni zorlar 😂 aslında spora gitmek istiyordum ama çocuklar küçük biri 2,5 yaşında biri 13 aylık eşimde vardiyalı çalışınca şu anlık imkansız. Neyse çok uzattım varsa tavsiyelerinizi, destek ve önerilerinizi alırım.