Anneoldum1 Kaçıncı ayda yaptırdınız ben bir yaş diye biliyorum Şuan 10 aylık kuzum ve yan etkileri nelerdir acaba daha yeni antibiyotik tedavisi bitti
svncgldgn Anneoldum1 bu aşıyı olabilmesi için sanırım yumurta alerjisi olmaması gerekiyor bebeğin varsa hastanede doktor kontrolü ile vuruluyor galiba böyle duymuştum yanlış olmasın
dilberhala1 Anneoldum1 Aya sonradan eklendi zaten yoktu salgın çoğalınca yapılması gerekiyor aslında sağlık ocağı bilgilendirmedimi
dilberhala1 Anneoldum1 Yaptırmayanlarda var ama 12. Ayda yaptıranlarda var bemim sağlık ocağım direk gününü verdi mesela 9. Ayına