Asemkar Doğum yaoali 1 yıl 3 ay oldu ve dünden belli dikislerimde ağrı var sizce neden kizlar yaşayan varmı bu durumu
dedeeminbusra Asemkar malesef canım.benim de öyle. Hala da bir iş yaparken ayağa kalkarken çok sızlıyor.
Ruvdem Asemkar yüksek bel iç çamaşırı kullanıyorum doğumdan beri kısa olanlar sürekli değiyor ve tahriş oluyor ağrı yapıyor öneririm