Annelerim merhaba daha önce kolik bebeği için masaj eğitimi alıp faydasını gören var mı bende düşünüyorum kızım 2 aylık ve gaz sancısı çekiyor damlalarda işe yaramıyor 4.ayda geçecek diyorlar ama o zamana kadar ben tükeneceğim bilgisi olan ve fayda gördüm ve ya görmedim diyen herkes lütfen yardımcı olun