pskmerve Arkadaşlar merhaba . Oğlum 2 ay 14 günlük . Bir haftadır sağ elini emiyor ara ara . Tok olsa da yapıyor bunu . Neden olabilir ? Sizinde oluyor muydu ?
Ardenaden O aylarda basliyor artik el parmk emmesi normal ellerini kesfediyor artik bzimkinin surekli.eli agzindaydi
balmom59 pskmerve bilmiyorum şahsen ama emzik kullanabilirsiniz ilerde parmağını emeceğine emzik emsin
Efnans_Mom pskmerve 7 aylıktan bildiriyorum hala devam ediyor 😂 ama parmak emme şeklinde degil 3-4 parmak birden sokuyor ağzına 😂