Sarılık değerine baktırın mutlaka. Kilo takibi için de doktora gidin. Ememediği işin şekeri düşüyor daha çok uyumak istiyor. Benim bebeğim de öyle oldu. Doğum sonrası hiç kontörle görünmediyseniz mutlaka doktora götürün. Uyandırmak için de üzerini çıkarın bezini açın ıslak pamukla yüzünü sıkın topuğunu sıkın