minnik Oğlum 1 yaşına girecek. Sinirli ve öfkeli. Yani bir şey istediğinde olmazsa ya kafasına pat pat vuruyor yada kafasını yere vuruyor. Ben anlamıyorum neden böyle. Eşimde öfkeli bir kişilik. Genetik mi geçici bir dönem mi ne olur geçici diyin
Alimenur0 minnik bence genetikle alakası yok benim kzıımda aynı hayır diyince kafasına vuruyo veya yerlere vuruyo kaç kere vurdu ve bunun yüzünden sürekli de ağladı hayır demek yerine o an ilgisini başka yöne çekiyorum yoksa direk vurmaya geçiyo
minnik Alimenur0 ben ilgisini çeksem de bu sefer bana şaplatıyor. Eskiden çocuklar böyle değildi bunlar fena