Günaydın geceden beri içim içimi yedi kızlar birde size danışayım dedim şimdi benim oturduğum yerde bir tane okul var küçük kasaba gibi bir yerde oturuyorum burdaki okulda aşırı bakımsız öğretmen doğru düzgün yok anaokulunda bile burdan birini tutular o okulu düşünün yani kızımı 25 dk uzaklıkta şehir merkezindeki bi özel okula göndermek istiyorum ama tek sıkıntım evde küçük bir bebeğim var okulun ilk günü kızım nasıl sınıfını bulacak bn gidemezsem servis okulda indirecek ama kızım nasıl bulacak ağlarmı sıkıntı yaşarmı kafamın içi alak bulak kızım çok konuşkan açık bir cocuk ama ben tedirginim 😏 akıl verin daha küçük burdaki okulamı yazdırmalıyım