Dostinex 0.5 mg 8 tabletlik olandan yazdı doktorum göğüslerimi iyice sağdım ve 1 tane içtim saat 15.00 gibi akşama doğru göğsüm dolmaya başladı duşta biraz elimle sıktım göğüslerimi çok hafif bir rahatlama oldu şu an saat 4.30 göğüslerim acayip şişmiş durumda hiç bu kadar dolmamıştır herhalde elimle sağıyım dedim ama eh işte pek de rahatlamadı. Makineyle sağmalıyım sizce tecrübesi olanlar yazabilir mi