mahra Ben 7 haftalıkken mochi aldım onun öncesinde lansinoh elektrikli ile sağıyordum ama ilk sütler kolay inmiyordu. Şimdi ikisini birlikte kullanıyorum. Sütünüzün miktarını sağdığınız ile kıyaslamayın. Etrafa kulağınızı kapatın. Beni bebeğimin doktoru yanlış yönlendirdi. Onun yüzünden mama bile verdim. Halbuki emzirin sağın. Ve inanın. Gerçekten psikolojik. Ben süt için Yaşar hale gelmiştim. Odaklanın. Masaj, sıcak duş, elle sağım, makina ile sağım, bol su, uyku, bol bol emzirme. Onu bunu yemekle alakası yok. Ama süt arttırıcı çayların faydasını gördüm. Humana. Yardımcı olabilmişimdir inşallah 🙏🏻