Merhaba hanımlar seydikemer devlet Hastanesi’nde doğum yapan varmı memnun kaldınız mı, doğuma doktor giriyormu gerçekten çok merak ediyorum.Kontrollerimi orda yapıyorum çok güzel bir hastane ama doğum hakkında hiçbir bilgim yok, bilgisi olan yazabilirmi kendisi yada çevresinden orda doğum yapan?❤️