Srnygtkarabnr Kızlar m beden korsem var az kullandım iyi de sonuc aldım 3 bucuk aylık bebeğim dogumdan sonra almıstım sezeryan oldum korkudan takamadım ilk baslarda 2 hafta anca kullandım göbeğim indi 250 ye almıstım 170 satıcam siyah korse