5 gün oldu doğum yapalı bebeklerinizi kaç saatte bir emziriyorsunuz yazarmisiniz lütfen…Gerçekten kafam karıştı Doktor daha midesi çok küçük 2 3 saate bir emzir diyor etrafimdakiler 1 saate yarım saate emzi diyor 🤦♀️ Bu dönemde herkes biseyler söylüyor