naznasel Kızlar bebeklere kullanılıyor mu acaba herkes çok memnunmuş bu kremden kullananlar var mıı ben eşim kızım kaşınıyoruz kızımda 11,5 aylık onada kullanabilir miyiz
beyzzsenturkk_ naznasel kalmosan kullandık biz öyle geçti 1 ayda kızıma da sürmüştüm 1 yasındayken yara olan yerlere sadece kesinlikle tavsiye ederim babamlarda 3 kere geçirdi uyuzu hep kalmosan kullandık
Meyrat naznasel alıp kullandınız mı acaba kızıma uyuz teşhisi koyuldu bende aldım fakat henüz gelmedi yorumları çok iyiydi ama bilemedim
naznasel beyzzsenturkk_ uyuz teşhisi konmadı ama ben kendim öyle düşünüyorum eşim ben bi anda kaşındık şimdide kızımda çıktı kabarcıklar şüphelendim bakacağım kullanacağım çok sağolun
beyzzsenturkk_ naznasel yara yara gibi mi yoksa isilik tarzında mı havalar sıcak gidiyor ya belki ter de kaşındırıyor olabilir insallah değilsinizdir çok kötü bir hastalık geçmiş olsun
naznasel beyzzsenturkk_ kaşınınca kabarıyor sonra yara oluyo çok kötü bir şey eşim ve bende ama ben kızımı götürdüm cildiyeye doktor uyuz olduğunu düşünmüyorum dedi ama arda çıkıyor onunkiler sonra kayboluyor bugünde ayak altında su kabarcığı gibi şey çıkmıştı bundan önceki gönderimde var bakarsanız sevinirim uyuz mu acaba