Ferhan ayyy beni anlattın resmen 3.5 aylıkken meme reddi yaşadım ısırıp çekiyordu hep çatladı göğsüm ay Allah sabır versin.. gerçekten çok zor bi süreç ama sabırla geçebilecek bi süreç. Ben ayakta sallayarak emziriyordum sevdiği şarkıları açıyordum öyle emiyordu bir de 2 saat 3 saatte bir emziriyordum o zaman tam acıkıyordu. Yani her ağladığında emzirmek yerine onunla oyun oynuyordum kucakliyordum dolaşıyorduk öyle öyle geçti meme reddi Allah yardımcın olsun 🤲