Kızlar 33 günlük bebeğim ilk doğduğu gün dışında hiç mama vermedik. Ama geçenlerde çok huzursuz olduğunda acaba açlıktan mı diye düşündüm ve mama yapayım dedim. Meme reddi olmasın diye de biberon yerine şırıngayla,kaşık biberonla vermek istedim ama mamayı ağzına alır almaz ağlamaya başlıyor. Aptamil mama verdim. Sizce tadını mı beğendi? Yoksa anne sütüne mi alıştı?