Lina_382 Bizimde dün sabah 37 seyrinde ilerledi. Akşama doğru artık 38 küsürler çıktı en son gece 3.5 gibi 39 falan görüp hastaneye gittik ama küçük olduğu için müdahale yapamadılar. Boğazlar, kulaklar temiz. Ben fitil vermiştim zaten, şimdi dolven verdim 9.5 da kend doktoruna götürcem.