fgn13 Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var emziriyorum. Bu akşam serum içinde novalgin aldım. Sonra araştırdım ki ilaçtan sonra 48 saat emzirme olmuyormuş. Aranızda bu durumu yaşayan var mı
Mrt06 fgn13 2ay çok küçük daha emzirmeyin ve 2 3 sağımı direk dökün bana doktorum öyle demişti ki vurulduğumda 7aylık felandı ilaç 4.saatte en yüksek oranda oluyormus ondan sonra gidiyormuş
bardaktakalankahve Emzirdiğinizi doktora söyleseydiniz ona göre ilaç verebilirdi eğerki mecburi kullanmak zorunda kaldıysanız da o süreyi beklemek zorundasınız bebeğe zarar verir