Bezli oğlum bu arada 2 buçuk yaşında
Çıt çıt lı badi ile yatıyor sadece çıt çıtını açıyor kendi. Sanırım o yüzden bez biraz aşağıya kayıyor ve yüz üstü yatar genelde çiş olmuş yatak ve kendisi.
Uyurken yapmazdı aslında ama sanırım uykuya geçişte oldu bilmiyorum.
O ağlamasın diye kucağıma alıp çarşaf değiştim ıslak yere başka Bi tane daha koydum Bi kaç kat yapıp
Alez mi almak lazım yatağa geçmemesi için
Yeni aldık ve bölge bölge çiş lekeleri var