Merhaba güzel anneler, annelik hepiniz için iyi gidiyordur umarım 💖
14 aylık kızım var şimdi yazınca ne kadar büyüdüğünü tekrar hatırladım duygular şelale 😂 gece emzirmesini bir türlü bırakamıyoruz, artık işe de girmek istiyorum gece emzirmesini bırakamazsam vay benim halime. Bu arada tek kızım için değil benim için de zor bu bağı koparmak… tavsiyelerinizi lütfen benimle paylaşır mısınız güzel anneler hepinizi kocaman öpüyorum..