Kızlar bebeğim yasına eni girecek ama bu ay hem aşı hem kan aldırımı var aşıdan o kadar korkmuyorum ama kan aldırmak beni çok geriyor . Ben zaten içerde durmuyorum ama bebeğime karşı kendimi kötü hissediyorum uanzaten benim iğne hobim var kendim aşırı korkarım ağlarım bayılırım kendimden alırken ama şimdi bebeğimden alacaklar ondan alınacaklar . Ben o an odada durmam . Siz nasıl geçiyorsunuz kan alımı sürecini