12 aylıkken yürümeye başladı ona kadar parmak ucu basıp tutunup sıralıyordu yürümeye başlayınca bıraktı onu şimdi 3-4 haftadan bu yana yine parmak ucu yürümeye başladı takip ediyorum özellikle keyifli şımarık olduğu zamanlar daha çok basıyor
Normal günde de 10 adımdan 4-5 i parmak ucudur
Ama sadece evde öyle yürüyor dışarda ayakkabı ile yapmıyor
Yarın doktora gideceğim söyleyeceğim ama canımı sıkıyor varmı kızım gibi olan ?😪