Benim de oğlum 8.5 aylık doğduğu günden beri hiç sallamadım çok şükür.İlk 4 ay beyaz gürültüyle uyudu fischer price ın bir oyuncağı var içinde beyaz gürültü sesleri var tavsiye ederim.
Şimdi uykusu geldiği zaman gözlerini ovuşturuyor mızırdanıyor yan yatırıyorum sevdiği kadife battaniyesi var onu tutarak uyuyor. Bazen uykuya geçmekte zorluk çekiyor o zaman ninni söylüyorum dalıyor. Ancak geceleri hala 3-4 kez uyanıyor bu normal mi acaba? 🥴