1 yaşına 2 hafta oldu 2 hafta önce de emziği bıraktırdım . Ama son 1 hafta yarım saatte bir ağlayıp meme istiyor artık beşiğine koyamıyorum koyduğum an uyanıyor . Emziğe bağlamıştım olayı ama bence bu bir çeşit atak gibi bir durumu. Bende ne yapacağımı şaşırdım