Merhaba kızlar bebeğim henüz 10 aylık 7 8aylık fln hep anne sütü alıyordu doğduğundan beri de hem biberon hem anne sütü alıyordu taa 7 8 aylığa kadar sonrasında atak döneminden sonra almamaya başladı sutum var bir sürü şey kullandım yani sütüm çoğalsın ama büyüdükçe çok hareketli olmaya başladı yerinde durmuyor almaz oldu ne yapmam lazım geri anne sütü alsın ÿani biberonla fln diyeceksiniz ama biberonla alakalı olsaydı ilk dogdugundan beri memeyi Red ederdi sadece bu 9 10 aylık ataklarından sonra almadi