Kızlar kızım 3 yaşında sehpaya çarptı evin içinde dönerken dişlerinin izi çıkmış dudağında çok kanadı çok ağladı ama baya şişti soğuk kompres uyguladım ama sizinde tavsiyeni varmıdır içimin rahatlamaya çok ihtiyacı var😣
https://imgyukle.com/i/CSimhh
https://imgyukle.com/i/CSivln