simayys Selam kızlar 3 aylik bebeğim var uyurken sıkıntı yok ama uyanıkken mama içemiyor sıkıntıya giriyor ağlıyor ne yapabilirim neden olur böyle
defnemiraybebek simayys bence dönem dönem oluyor hı benim kızımda öyleydi uykusunda mama verirdim uyanık olduğun da içmek istemezdi nedeni neydi hiç bilmiyorum