Selam anneler, 9 aylik bebeğim son 1 haftadır kucağımda uyumak istiyor. Normalde ayağımda sallıyorum ama uykuya dalmaya yakın ağlama başlıyor kucağıma alınca susuyor. Beşiği yatırımcı da çok acıklı bi şekilde ağlıyor görseniz içiniz parçalanır darılmış gibi. Ayrılık kaygısı döneminden dolayı mı? Bu arada kucağımda uyumasından hiç şikayetçi değilim bayılıyorum göğsümde uyumasına ama kendi rahat edemez diye üzülüyorum