momsipek sağlık ocağı bana da normal demişti boyu 60 cm bizimkinin boyu kiloya göre daha iyi hatta belki de ondan öyle minyon duruyor demişti ama doktor az buldu kilosunu. İşte benimki de ağlıyor tükürüyor yemiyor ondan çok kıyafeti yiyor mamayı 😂🙈 emzirmekten başka çaremiz yok ama ne yapsam sütüm yarasa yani demekki benim sütüm kilo aldırmıyor mu acaba artık düşünmekten başım ağrıdı 😂🙈 sizinle resmen aynı kaderi paylaşıyorum