2 gün önce beta değerim 1540 çıkmıştı. Bugün aynı saatte aynı hastanede tekrar verdim sonuç 3082.
Yani 2 kat artmış, henüz muayene için gitmedim doktora. Son regl tarihime göre 4+5 haftalık görünüyorum.
Sizce 2 gün sonra betayı tekrarlayayım mı yoksa 1 hafta daha bekleyip direkt ultrason muayenesi için mi gideyim. 🥹🙏🏻