Kızlar oğlum 5 aylıkken anne sütünü bıraktı zaten mama meme gidiyoduk çok heveslide dğeildi ama anne sütünü bırakınca kabızlık başladı mama yapıyo büyük ihtimal denedik bi çoğunu değişmedi değişir gibi oldu ama yine aynıydı ek gıdaya gecti çok fazla katı bsy vermiyorum suan 14 aylık devam sütleri oluyo yaa normal süt gibi amam değil ona ggeçsem mi yoksa erken mi mamayı bırakmak istiyorum kabızlıgı toparlar belki