bebeğim sürekli ağlıyor artık bıktım yani bu durum beni çıldırtıyor her şeye ağlıyor normal
karşılayamıyorum artık örnek vereyim bisey istiyor illa tutturuyor onu vereceğim diyorum hiç anlamıyor ısrarla eline geçene kadar ağlıyor ve en bunaldıgim şey saçımı tutuyor ne olursa olsun uyurken saçlarımı tutup çekiyor korktuğunda saçımı tutuyor merdivenden inerken kucağımda bile saçımı çekiyor artık kriz geçirmek üzereyim nedir bu saç çekme güzelce söylüyorum bu defa ağlamaya başlıyor