pantenkelebek Akşamları hava serin olmaya başladı sanki en azından bizim burası öyle yatarken ne giydiriyorsunuz ben şort tişört sadece
SuMisalii pantenkelebek iki gündür incecik bir tulum giydirmeye başladım bende burası da esmeye başladı kollarının ve bacaklarının üşüüdüğünü farkettim.
ogretmenannee_ pantenkelebek Ben sadece tişört bez yatırıyorum üzerini örtmemi hiç sevmiyor uyku tulumu alacağım
minikkurabiyee pantenkelebek bizim burası önceden esiyordu şuan aşırı sıcak estiği zaman uzun kollu zıbın ve normal alt pijama giydiriyordum gece uyandığında aşırı terlemiş oluyordu şimdi kısa kol zıbın ve şort giydirdim ona rağmen terlemisti
pantenkelebek ogretmenannee_ ben aldım uyku tulumu ama kışlık 2.5 tog en kaliniymis gece nasıl yatırcam onunla bilmiyorum sadece bez mi oluyor ki
fisnereceli Burası şimdi 22 derece yatak odası da 26,5 ama serin hava müslinden bi pijama takımı var uzun onu giydiriyorum. 4 ay 5 gün.
pantenkelebek fisnereceli bizimde yatak odası 26 derece üşümez diye düşünüyorum ama bazen bacakları soğuk oluyor 8 aylık bizimde
SuMisalii pantenkelebek evet giydirin özellikle üstüne çok açan bi bebekse benim ki gibi üşüdüğü için uykusundan bile uyanabilir.Huzursuz oluyorlar.
fisnereceli pantenkelebek çok ince kağıt gibi bi şey ya pijaması 😄 o yüzden giydiriyorum aslında. Bide üstünü asla örttürmüyor
ogretmenannee_ pantenkelebek Evet sadece bez normalde ama oda sıcaklığına göre içine atlet de olur Ben bir ince tulum alayım diyorum bu mevsim geçişi için
fisnereceli pantenkelebek ben örtüyorum ama sadece bacak kısmını zaten yarım saat sonra itekleye itekleye açıyor üstünü
SuMisalii pantenkelebek mutlaka farklı sebeplerde olabilir ama en azından benim ki üşüdüğü zaman huzursuzlanıyor ve mızırdanıyor bazen uyanıyor üzerini örtünce uykuya devam ediyor.
filizmom pantenkelebek klimalı odanın karşısında yatıyoruz klima 26da çalışıyor sabaha kadar. İçerisi de 24-25 derece civarı oluyordur. Kısa kol zıbın altına patikli pijama
1prensesannesi1 pantenkelebek gündüz evde sıfır kollu zıbın, gece uyurken uzun kollu zıbın giyiyor son birkaç gündür.
dombilininannesi Askılı zıbın ya da kısa kol zıbınla yatıyor üstünü örttürmez maalesef sabaha kadar da vantilatör açık kalıyor
duhaegearss pantenkelebek zıbın üzerine ince bir muslin ortuyorum onu bile tutmuyor üzerinde kıyamet kopuyor ev sıcak Allah’tan