sng06 evet kullanabilirsin ben onu kullananlarla yapıyordum yoğurt mayalar gibi ılık olacak süsüne yoğurdu ezip onunla mayalayacaksın ben fırında bekletiyordum fırında 6 saat ağzı kapalı şekilde buzdolabında da 12 saat ağzı açık şekilde olacak sonra bir tülbet ile süsebilirsin çıkan o suyu da peynir altı olarak kullandım