Hanımlar merhaba. Kendi açımdan çok önemli bir soru sormak istiyorum. Bir çoğumuz gibi düdüklü tencereden çok korkan biriyim fakat artık almaya karar verdim çünkü hem çocuk hem iş hızlı ve pratik yemek yapmam gerekiyor 😔 fissler almak istiyorum fakat hangi modelini almalıyım karar veremiyorum. Vitaquick mi vitavit mi lütfen kullananlar cevaplarsa sevinirim ☺️