mona_r 1 yaşında aşı öncesi su çiçeği oldu oğlum. Aşısı da yapılamadı su çiçeği olduğu için. İlk poposunun Altında baldırında çıktı bi tane sonra hemen çoğaldı kırmızı sivilce kadardı sonra içi su topladı sonra her yerinde çıktı tabi çocuk doktoruna götürdük çoğalınca krem verdi ilaç verdi 2 haftada ancak geçti 2 ay sonra 1 yaş aşısını oldu.