Merhaab kızlar bebeğim şuan 3 ay 28 günlük oldu erkek doğduğundan beri gevşek bir bebek kafası büyük yani makrosefali deniliyor bu yüzden kafasını kaldiramiyor sürekli huysuz birde meme mama reddi
Başladı 4 aylık olcak ama hiç dört aylık bebek hareketleri havası yok çok değişik bir bebek sebeklik yapıyorum gülmüyor korkuyo dokununca korkuyo adaptemi olamadı bir sorunmu var bilemiyorum ilk önce makrosefali ve epilepsi şüphesi var di sonra onu arastirirken cmv virüsü çıktı artık dayancak gucum kalmadı ne kadar ugrsssam da dış dünyayla bir adaptasyonunyok oyuncak deseniz sevmiyo zeka kartlari aldim bakiyo ama başını ceviriyo dikkatini çekmiyor hiç bişey ben artık kafayı yeme noktasina geldim bir sorunumu var diye diye eşim de bana deli damgasi vuruyo kucağıma aldığımda göz temesi kurmuyor besikteyken bakıyor gülüyor oda sessiz bir tebessüm çevreden ses geldiğinde aşırı bir korku sarıyor elleri sürekli 4 şeklinde baş parmagi içerde yumruk yapıyor lütfen bebeği yazdıklarımdan bazısı olanlar varsa yazabilir mi en azından bir nebze içim rahatlasın