Aslii123 1 gün sürdü akşam basladi sabaha kadar kustu nerdeyse , ama kusmadan önce karnım ağrıyor anne diyip kusuyordu . 3yasinda mide bulantısını bilmediği için karnım ağrıyor diyordu sanırım. 3 gün hep karnım ağrıyor dedi . Doktora götürdük ishal olsa bağırsak enfeksiyonu olurdu dedi salgın var dedi .