Mommy65 İyi akşamlar gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum.Dün gece 1.gecemizdi biraz zor geçti çok ağladı 😔oğlum ağladı ben üzüldüm.Yüreğim yandı sanki.Bu gece nasıl geçecek acaba?Sizin nasıl gidiyor bu süreç?Anne olmak ne kadar zor.
ecoos Mommy65 10 aylıkken kestim ben . 1. Gün mızmızlandı 2. Gün kabul etti mecbur napsın 😃 kesmenin en önemli kısmı emzik emmesi . Emmeyen bebekler daha zor kesiliyor sanırım
AnnaGloria Mommy65 bende istiyorum da bebeğim diş sürecinde şuan biraz rahatlasın bana uyku eğitim danıştığımda gece 4 se o gece en azından 2 olsun sonra 1 sonra hiç o şekilde deniceğim bebeğim zaten emzik emmiyor birde annem meme dediği zaman dayanamıyorum bilmiyorum bakalım ne olcak :/
ssunacicek Mommy65 benim oğlum 10da uyuyo 8 bucuk gibi yoğurtla pekmez yediriyorum bi kase kücük ara öğün gibi çünkü yoğurdu sade agzına sürmez yatarkende mama veririyorum ne kadar içerse artık ozaman uyanmıyo normalde her gece 5 te uyanırdı