Anneler bebemin 1yas aşılarını iki hafta önce yaptırdım ve iki gün önce şiddetli derecede su çiçeği hastalığına yakalandi. Vucudunun her noktası öylesine içi su dolu kabarcıklarla kaplandiki üstelik kaşınıyor gerçekten de rabbim kimseye yaşatmasın gece gündüz uykumuz Yok onunda benimde . Dr aşı kaynaklı kuluckaya yatmış şimdi çıkmış bazıları hafif atlatır sizin ağır seyrediyor dedi çok Zor Allah’ım 😭😭😔