Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık şuana kadar anne sütü alıyordu ek gıdayı da çok güzel yiyodu bı hastalandı kaç gun bir damla birşey yemedi hastanede yattık damardan serum verdiler beslenmesi için çıktık iyileşti ama şuan arada yoğurt disiinda hiçbirsey yemiyo ee anne sütü alsın diyorum onu da almıyo gün içinde üç dört kere zorla alıyo oda doymadan geri birakiyo bir yada iki dk emiyo tek meme bosalmiyo bile iki haftadır falan heral bu durum böyle çiş bile yapmıyo cisindede hep turuncu lekeler var susuzluktan oluyo bu diyorum acaba formül mama mi alsam belki kabul eder ama onu da alırsam sütü komple bırakır ki zaten sütüm de baya azaldı böyle devam ederse sütüm bitecek lütfen bı fikir verin siz olsanız napardiniz yada bu sürec gecicimi