Umut_Aslan benim kızımda da bir dönem başlamıştı. Hatta bir doktor randevumuZda, doktoru bana bebk hakkında anlatıyor anlatıyor eşim de iki de bir ayağa kalkıp kızımı gezdiriyorudu. En son doktorumuz hep böylemi, ben saydım geldiğinden beri 8 sefer kalkıp oturdun dedi. Bende evet son zamanlarda arttı dedim. Kusura bakmasın biraz ağlayack dedi. Böyle olmaz dedi. Gerçkten de iki üç gün almadım kucağıma. Ağladığında bende yanına oturdum alamam şimdi zaten ihtiyaç olunca alıyorum vs dedim, geçti sonra. Yani yok saymadım onu, kederine ortak oldum ama istediğini de yapmadım. Almaya devam ettikçe, çok istiyor kanguru alayım evde de kanguruyla gezeyim dedikçe iyice alışır ve muhtemelen yürüyene kadar da vazgeçmez. Benim kızım alışık olmadığı halde ara ara kucak için ağlıyor. Bende yere oturup ama ben ayakta değilim, sen emekleyip istediğin yere gidebiliyorsun fln diye konuşuyorum suratıma bakıp dönüp poposunu gidiyor:)