8 aylık neredeyse ek gıdayı blw yöntemi ile başladım ama hiç yemiyo desem yeri diliyle dışarı atıyo sürekli hemen arkasına emiyo gece de çok sık uyanıyo büyük ihtimalle doymuyo ek gıdayı düzgün yemediği için o yüzden sık uyanıyo ne yapıcam bilmiyorum yoruldum vallahi