Kızım 1 yaşında bir ay önce enfeksiyon kapmiyo boğazları felan kötüydü ateş vs antibiyotik ateş düşürücüyle iyileşmişti bir haftada şimdi yine aynı 3 gündür 40 derece ateşler vs hastaneye gittik bu seferde dişten olduğunu söyledi doktor ateş düşürücü ver dedi gönderdi bugünde sesi kısıldı kızımın hiçbir şey yemiyor, emmiyor sanırım acıyor boğazları :( vücudunda özellikle yüz bölgesinde kızarıklıklar acayip arttı bilmiyom yani nasıl böyle bitmiyor vu hastalıklar.. yoruldum mental olarak.. kucağımdan inmek istemiyor çok mızmız halsiz yavrum kıyamam o hasta ben daha hasta oldum yani üffff :(