esmanurssss Kızlar bebeğim 10 aylık oldu sürekli çığlıklarla ağlıyor ve ağlamaktan sesi kısıldı sürekli kucak istiyor onu yürütmemizi istiyor yapmayınca kendini yırtıyor kafayı yiğcem ne iş güç yapabiliyorum ne de yanından ayrılabiliyorum yaşayanınız var mı
iyiki esmanurssss dedim belki postu ben açtım. Bugün Allah affetsin delirdim. Öyle bir krize girdim ağladım bende. Yok heo ağlıyor kız her dakika anlamadım neden acaba sürekli kucak istyor. Ne yemek yapmamı yemeni tuvalete gitmemi asla istemez. Neden acaba ya bilmiyorum
pozitifanne06 esmanurssss atak dönemi çünkü, bizim de aynı ve gece uykulari bozuldu sürekli emmek istiyor emerken atlıyor yurutmemi istiyor yürürken de ağha ağha diye ağlayıp duruyor zor ama geçici inşallah
nsm esmanurssss 9,5 aylık şuan evde annem var Allah’tan ilgileniyor yakın nda gidecek benim bebeğim de öyle hep kucak temas ve yurutmemi istiyor hep onun yanında kalayım istiyor ne yapacağımı bilmiyorum zor halim annem gidince iş güç yaptırmaz heralde:/ ne zaman biter bu haller acaba
esmanurssss iyiki evet aynısı gece 500 kez kalkıyor öyle perişanımki anlatamam belim koptu resmen hissetmiyorum