smytpl telefon ve televizyon kesinlikle izlememesi gerekir gerçekten çocuklar bağımlı oldu mu ekrana hipnotize olup anne ve ya babanın dediklerine kulak asmıyorlar gelişim gün geçtikçe geri gidiyor benim kızım 2 yaşında televizyonu günde yarım saat izler telefonu hiç vermedik hiç telefonda çizgi film izlemez
Kızım şarkı söyler sayı sayar cümle kurar büyük bir insan gibi oturup sohbet ediyor butün gün benimle dün sokakta düğün vardı sonses müzik çaldı gece yarısına kadar bende sinirlendim bana diyor ki anne sakin ol😅bügünde uyku vakti dedim hadi uyuma gidiyoruz dedim babasına koşup sarılıp seni çok seviyorum unutma diyor 😁 tuvalet eğimini de verdim çok şükür bezi bıraktı ekrana maruz kalan çocuğun tuvalet süreci de uzuyor malesef bol bol kitap etkinlik ve aktivite tavsiye ediyorum günde 1 ve ya yarım saat televizyonu sakıncalı bulmuyorum ama telefon çok kötü