yusufaren11 Kizlar bebegim 11 aylik mama icmedi zaten biberondan simdi sute baslayacagiz yavas yavas ama sutde icmiyor bu durumu yasayan varsa bildiginiz taktik varsa lutfen yardimci olun
beyazzkuguu yusufaren11 bende bursa bekleyim kızım 3.5 aylık 40 ı çıkınca biberon reddeti bütün markaları denedim neredeyse ama tutmuyor
bebeimhosgeldin yusufaren11 Bende çok isterdim biberon tutmasını ama 2 aylıkken bir reddetti bir daha asla tutturamadım. Tutsaydı hastaneye gittiğimde annemlere bıraktığımda içim rahat olurdu🫣 Şimdi suluktan su içiyor ama içinde süt vs birşey olduğunu anlayınca tükürüyor
yusufaren11 @bebeimhosgeldin benimkide sadece biberondan su iciyor baska bisey koyunca icmiyor ne yapacam bilmiyorum icirmeye calistikca aglama krizine giriyor