2 ay 1 haftalık bebeğim var meme emdiği zaman sürekli eli kulağında kaşıyormuş gibi yapıyor oynuyor kulağıyla bu normal mi sadece emdiği zaman yapıyor normal geçen süre içerisinde yapmıyor acaba canı mı acıyor diye düşünüyorum ama normalde duruyor nedeni nedir acaba veya normal mi şimdiden teşekkür ederim